한국어센터 공지사항(KLC NOTICE)

 

한국어센터는 학교 방침에 따라 2021학년도 하계방학 기간 중 Eco근무제를 실시하고자 아래와 같이 운영시간을 조정하오니 참고하시기 바랍니다. 행정업무 관련사항은 아래의 운영시간에 방문하여 주시기 바랍니다.

(Please note that the Korean language center adjusts the operating hours as follows to implement the “Eco Work System” during the summer vacation of 2021.

Please visit the office at following operating hours if you want to visit KLC office.)

 

                                                                         - 아 래(Below) -

적용기간(Applying Period)

2021628() ~ 89()

(June 28, 2021(Mon.) ~ August 9, 2021 (Mon.))

적용장소(Place)

한국어교육관 행정실 301(Room 301, Korean Education Building)

라이시움 행정실 109(Room 109. Lyceum)

운영일시

(Date and time of operation)

-, 오전 10:00 ~ 오후 17:00

(Monday~Friday, 10:00 AM to 17:00 PM)

2021810()부터는 오전 9시부터 오후 6시까지 운영됩니다.

(From August 10, 2021 (Tuesday), it will be operated from 9:00 am to 6:00 pm.)

 

 

根据学校2021学年度的规定韩国语中心将在暑假实施Eco工作制具体工作时间将会进行按照下方调整请大家参考如果有行政相关事宜咨询请参考下方的工作时间访问行政室

 

                                                                                            - 如        下 -

适用期间

2021628(周一) ~ 89(周一)

适用场所

韩国语教育馆行政室 301,

来修行政室 109

工作时间

周一-周五, 上午 10:00 ~ 下午 17:00

2021810周二开始工作时间恢复为上午9点到下午6


 

韓国語センターは大学方針により2021年度夏休期間中エコ勤務制実施します以下内容をご参照ください

 

- 以 下 -

適用時期

2021628() ~ 89()

適用場所

韓国語教育館事務室301

ライシウム事務室109

運営時間

-, 午前 10:00 ~ 午後 17:00

2021810()よりは午前9から午後6まで運営します